SHARE
Από RISTART
Συνεργασίες
22.05.2019

Η GLAXO μας ανέθεσε τη νέα digital campaign για το ασθμα

Η καμπάνια για το άσθμα “Rethink your Normal” υλοποιείται σε πολλές χώρες του κόσμου και αφορά όλους τους ανθρώπους και τους συγγενείς ή φίλους τους με άσθμα, οι οποίοι δεν ελέγχουν καλά την ασθένεια τους με αποτέλεσμα να περιορίζει τις καθημερινές δραστηριότητές τους. 

Σκοπός της καμπάνιας είναι να ωθήσει τους ασθματικούς ασθενείς να αναθεωρήσουν τις δυνατότητές τους και τους παραπέμπει να συμπληρώσουν ένα online ερωτηματολόγιο το οποίο θα τους κατευθύνει στο αν χρειάζεται να ξαναεπισκεφθούν τον επιβλέποντα ιατρό τους. 

Στο πλαίσιο αυτό αναλάβαμε τον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας που περιλαμβάνει content creation για τα official social media της καμπάνιας σε Facebook και Instagram, Google Display & Search Ads καθώς και την συμμετοχή ειδικών γιατρών και γνωστών influencers που θα συμβάλλουν στην γνωστοποίηση της καμπάνιας.

Η καμπάνια ξεκίνησε στις αρχές Μαϊου και θα έχει διάρκεια 3 μήνες.  

SHARE