SHARE
Από RISTART
Συνεργασίες
05.11.2019

Ανάθεση στη RISTART της πανελλήνιας καμπάνιας για την ΧΑΠ

Την καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού και ενημέρωσης των ασθενών για την ΧΑΠ (Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια) ανέθεση η πολυεθνική φαρμακευτική εταιρία GLAXOSMITHKLINE στη RISTART. 

H RISTART επειτά από την συμμετοχή της σε κλειστό spec αναλαμβάνει την συνολική στρατηγική σχεδίαση και εκτέλεση του πλάνου ψηφιακής επικοινωνίας της καμπάνιας καθώς και την δημιουργική προσέγγιση ξεκινώντας από την ονοματοδοσία και λογοτύπηση της καμπάνιας καθώς και τo υπόλοιπο επικοινωνιακό υλικό.

Κύριοι στόχοι της καμπάνιας είναι το awareness που περιλαμβάνει την ενημέρωση και εκπαίδευση στοχευμένου κοινού σχετικά με την ασθένεια, το engagement και website traffic που θα υλοποιηθεί μέσω των social media channels και την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου (content production) και η αύξηση του conversion rate σε μια ειδική ενέργεια που έχει προαποφασιστεί.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες και θα έχει συνολική διάρκεια 4 μήνες.  

SHARE