Με αφορμή τον μήνα Νοέμβριο και το παγκόσμιο κίνημα Movember (Moustache + November), το οποίο προάγει την ευαισθητοποίηση για την ανδρική υγεία, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μια ψηφιακή καμπάνια για το ανδρολογικό εργαστήριο Spermogene.
Με αφορμή τον μήνα Νοέμβριο και το παγκόσμιο κίνημα Movember (Moustache + November), το οποίο προάγει την ευαισθητοποίηση για την ανδρική υγεία, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μια ψηφιακή καμπάνια για το ανδρολογικό εργαστήριο Spermogene.
Η καμπάνια αυτή είχε ως σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για την ανδρική αναπαραγωγική υγεία και για τον ισότιμο ρόλο της σε περιπτώσεις υπογονιμότητας.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 50% των περιπτώσεων υπογονιμότητας σχετίζεται με την αναπαραγωγική υγεία του άνδρα. Παρόλα αυτά η συζήτηση γύρω από την υπογονιμότητα συνεχίζει να αποτελεί ταμπού για μεγάλο μέρος του ανδρικού πληθυσμού, καθώς πολλές φορές συνδέεται με τον ανδρισμό και τη σεξουαλική δραστηριότητα.
Έτσι, βασική πρόκληση της καμπάνιας μας ήταν να κεντρίσουμε την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού για να αναδείξουμε τη σημασία της αξιολόγησης της ανδρικής αναπαραγωγικής υγείας, αλλά και να καταρρίψουμε τα ταμπού που εξακολουθούν να περιβάλλουν την ανδρική υπογονιμότητα.
Δεδομένου ότι στο παρελθόν η υπογονιμότητα θεωρούνταν αποκλειστικά “γυναικεία υπόθεση”, δημιουργήσαμε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης με κεντρικό μήνυμα: “ΗΤΑΝ γυναικεία υπόθεση. Πλέον όχι.” Μέσα από την προβολή ανδρών σε καθημερινές δραστηριότητες, όπως η καθαριότητα ή το σιδέρωμα—εργασίες που στο παρελθόν ήταν στερεοτυπικά συνδεδεμένες αποκλειστικά με τις γυναίκες—θέλαμε να καταρρίψουμε το στερεότυπο για την υπογονιμότητα. Έτσι, προσθέσαμε συμπληρωματικά το μήνυμα “Ακριβώς όπως και η γονιμότητα είναι εξίσου και ανδρική”.
Ο παραλληλισμός είναι ξεκάθαρος: όπως οι άνδρες πλέον συμμετέχουν ισότιμα σε αυτές τις δραστηριότητες, έτσι και η υπογονιμότητα δεν είναι πλέον “γυναικείο ζήτημα”. Η καμπάνια μας στοχεύει να προωθήσει την κατανόηση και την αποδοχή ότι η υπογονιμότητα αφορά και τα δύο φύλα, ώστε να ενισχυθεί η ενημέρωση και η συνεργασία στο θέμα αυτό.