Found It

Ονοματοδοσία, Tagline, Εταιρική Ταυτότητα
Found It

Το νέο κατάστημα premium fashion προϊόντων, που άνοιξε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μάς ανάθεσε την ανάπτυξη το σχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας. Από το όνομα και το tagline, μέχρι την τελική αισθητική, ο στόχος μας ήταν να χτίσουμε ένα brand που, αν και άγνωστο, θα είχε τη δυναμική να γίνει ο απόλυτος προορισμός για premium προϊόντα σε προσιτές τιμές.

 

Γνωρίζαμε ότι το όνομα έπρεπε να κάνει κάτι παραπάνω από το να περιγράφει απλώς το κατάστημα. Έπρεπε να κεντρίζει την περιέργεια, να είναι άμεσα αναγνωρίσιμοκαι να δίνει στον καταναλωτή την αίσθηση μιας σπουδαίας ανακάλυψης.

Στρατηγική Προσέγγιση

Ξεκινήσαμε με μια απλή, βασική ιδέα.

Σε έναν κόσμο γεμάτο επιλογές, η στιγμή που βρίσκεις κάτι πραγματικά πολύτιμο, αλλά και σε τιμή που νιώθεις ότι κέρδισες, είναι μια στιγμή που αξίζει να θυμάσαι. Αυτό το insight μας οδήγησε σε ένα όνομα που δεν περιγράφει απλώς μια ενέργεια. Αλλά γιορτάζει μια στιγμή. Δεν έχει να κάνει με την αναζήτηση. Έχει να κάνει με εκείνη τη στιγμή χαράς και ικανοποίησης που νιώθεις όταν ανακαλύπτεις κάτι μοναδικό.

 

Έτσι, προέκυψε το: FOUND IT.

 

Ένα όνομα με συναισθηματική ενέργεια.

Ένα όνομα που ακούγεται σαν νίκη.

“A brand is only effective if people understand it. That's why we make sure everything we create is clear and easy to grasp.”

Rationale

Το FOUND IT. είναι κατί περισσότερο από ένα απλό όνομα. 

Είναι μια δήλωση. Μια ανταμοιβή. 

 

Μια σύντομη και δυναμική έκφραση που αποτυπώνει τόσο την ενέργεια όσο και το συναίσθημα πίσω από την εμπειρία του καταναλωτή.

 

  • Όταν το ακούς, είναι απλό και άμεσα αναγνωρίσιμο.
  • Σε κάνει να νιώθεις ικανοποίηση, επιτυχία, αλλά και το αίσθημα της ολοκλήρωσης.
  • Από πλευράς marketing, είναι ευέλικτο και πιασάρικο.
  • Οπτικά, ενισχύει το brand recall χάρη στη δυναμική χρήση της τυπογραφίας.

 

Επιπλέον, λειτουργεί σε όλα τα μέσα. Από τις διαφημιστικές πινακίδες και τις βιτρίνες των καταστημάτων μέχρι τα social media και τις ηχητικές διαφημίσεις, προσφέροντας δημιουργική ευελιξία και αναγνωρισιμότητα.

Το Tagline

Για να υποστηρίξουμε το όνομα του brand και να καθορίσουμε το positioning του στην αγορά, δημιουργήσαμε ένα ξεκάθαρο και αποτελεσματικό tagline:

 

“Big brands. Small prices.”

 

Η φράση είναι απλή, άμεση και εύκολη στην απομνημόνευση. Επικοινωνεί ξεκάθαρα την υπόσχεση του brand και την αξία που προσφέρει στους πελάτες. Χωρίς περίπλοκη ορολογία ή κενές υποσχέσεις. Απλώς μια ξεκάθαρη δήλωση για το τι μπορούν να προσδοκούν οι καταναλωτές από το brand.

Εταιρική Ταυτότητα

Από τη θεωρία στην πράξη

Η εταιρική ταυτότητα του FOUND IT. σχεδιάστηκε για να αντανακλά την πρόταση αξίας του brand: premium fashion προϊόντα από κορυφαίες επωνυμίες σε χαμηλές τιμές. Είναι μοντέρνα, δυναμική και με αυτοπεποίθηση, επιτυγχάνοντας την ισορροπία ανάμεσα στην προσιτότητα και την αξιοπιστία.

 

Το λογότυπο συνδυάζεται με μια μίνιμαλ, ουδέτερη χρωματική παλέτα και καθαρή τυπογραφία, ώστε τα προϊόντα να βρίσκονται στο επίκεντρο. Κάθε λεπτομέρεια, από τις τσάντες αγορών μέχρι τις ετικέτες τιμών και τις πινακίδες, ενισχύει το tagline και δημιουργεί μια συνεπή εμπειρία του brand τόσο στα φυσικά όσο και στα ψηφιακά καταστήματα.

 

Ολιστικά, η σχεδιαστική μας προσέγγιση δεν επικεντρώνεται απλά και μόνο στο brand, αλλά και στην εμπειρία που βιώνει ο καταναλωτής.