fbpx

Ξεκινήσαμε το σχεδιασμό της καμπάνιας μελετώντας την αγορά των φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης. Θελήσαμε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό και επικεντρωθήκαμε στο κοινό που απευθύνεται, δηλαδή σε μαθητές και γονείς. Οι μαθητές έχουν πλέον πρόσβαση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι digital oriented και θέλουν κάποιον να “μιλάει τη γλώσσα τους”. Από την άλλη οι γονείς θέλουν ένα φροντιστήριο που είναι οικονομικό, έχει έμπειρους καθηγητές και έχει επιτυχίες. Συνδυάζοντας τα παραπάνω υλοποιήσαμε μια καμπάνια με κύριο στοιχείο το hashtag #θεμελιό_σου.