ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η ελληνική εταιρία ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, η οποία δραστηριοποιείται για περισσότερα από 100 χρόνια στον χώρο της υγείας, στο πλαίσιο του εκσυχρονισμού και της βελτίωσης της εικόνας της στο ψηφιακό περιβάλλον, μας ανέθεσε τη σχεδίαση και δημιουργία της νέας της εταιρικής ιστοσελίδας. Το κύριο ζητούμενο ήταν η διατήρηση της κληρονομιάς του ονόματος Παπαποστόλου, αλλά ταυτόχρονα και η παρουσίαση ενός νέου και πρωτοποριακού προφίλ προς το κοινό της και στους πελάτες της.

 

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Αρχικά συγκεντρώσαμε και αναλύσαμε όλες τις πληροφορίες για τον τομέα δραστηριότητας της εταιρίας καθώς και τις ανάγκες της.
Ξεκινήσαμε με τη μελέτη και το σχεδιασμό της χρηστικότητας του website (UX), την εμπειρία πλοήγησης και την αλληλεπίδραση του χρήστη με την ιστοσελίδα. Στόχος μας ήταν η ευκολία πλοήγησης του χρήστη αλλά και η επαναληπτική επισκεψιμότητα. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε μελέτη και σχεδιασμός των custom design templates (UI) προσαρμοσμένα στις ανάγκες και την αισθητική της ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Ο σχεδιασμός του website δίνει έμφαση στους ανοιχτούς χώρους. Σχεδιάστηκε ένα clean cut design που έχει βάση την απλότητα, την προβολή της πληροφορίας και την καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη.
Η επιλογή των χρωμάτων έγινε με βάση το κοινό που απευθύνεται η ιστοσελίδα καθώς και των χρωμάτων που έχουν επιλεγεί για τη διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας. Τέλος η ιστοσελίδα ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται δυναμικά σε κάθε διάσταση και ανάλυση οθόνης (responsive).