ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Από το Φροντιστήριο Σαραφίδης μας ζητήθηκε η δημιουργία της νέας του εταιρικής ταυτότητας, η γνωστοποίησή του στο κοινό, καθώς και η ενίσχυση της εικόνας του σε κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (social media). Σκοπός ήταν η εκσυγχρόνιση του brand identity κατά έναν τρόπο ώστε να διατηρεί και να αναδεικνύει τις θεμελιώδεις του αρχές: την ποιότητα, την οργάνωση και τη συνέπεια στην εκπαίδευση.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιήσαμε, παρατηρήσαμε ότι η πλειονότητα των φροντιστηρίων δεν διαθέτει σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά που δομούν το brand και το κοινό στο οποίο απευθύνεται ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, σχεδιάσαμε την εταιρική ταυτότητα με στοιχεία που θα το βοηθούν να ελκύει την προσοχή και το ενδιαφέρον. Παράλληλα, δομήσαμε και υλοποιήσαμε την καμπάνια γνωστοποίησης του φροντιστηρίου στα social media με δημιουργικά που ενσωματώνουν ζωηρά χρώματα και μηνύματα που δημιουργούν engagement με το κοινό.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Ως σύμβολο του brand επιλέξαμε το βιβλίο που ακόμα και στην ψηφιακή εποχή αποτελεί τον βασικό τρόπο εκπαίδευσης και μάθησης όλων των ηλικιών όπως επίσης και έναν τρόπο επικοινωνίας και διάχυσης της γνώσης. Ο σελιδοδείκτης σχηματίζει το γράμμα “Σ” που είναι το αρχικό γράμμα του brand Σαραφίδης. Η χρωματική παλέτα του λογοτύπου και της εταιρικής ταυτότητας περιέχουν έντονα pantone χρώματα που κερδίζουν την προσοχή του κοινού.

FACEBOOK POSTS
Social media campaign
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
80%

Αύξηση των followers της επίσημης σελίδας στο Facebook.

29,3%

Αύξηση του ρυθμού συναλλαγών μέσω SEO

90%

Αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω της βελτιστοποίησης των ετικετών στα προϊόντα