ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Από το φροντιστήριο “Θεμέλιο της Επιτυχίας” μας ζητήθηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας καμπάνιας γνωστοποίησης του σε ψηφιακό περιβάλλον. Η καμπάνια είχε στόχο μαθητές αλλά και γονείς που αναζητούσαν φροντιστήριο που διαθέτει έντονα σημεία διαφοροποίησης, καταρτισμένο προσωπικό και καλύπτει όλες τις ανάγκες των μαθητών.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Ξεκινήσαμε το σχεδιασμό της καμπάνιας μελετώντας την αγορά των φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης. Θελήσαμε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό και επικεντρωθήκαμε στο κοινό που απευθύνεται, δηλαδή σε μαθητές και γονείς. Οι μαθητές έχουν πλέον πρόσβαση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι digital oriented και θέλουν κάποιον να “μιλάει τη γλώσσα τους”. Από την άλλη οι γονείς θέλουν ένα φροντιστήριο που είναι οικονομικό, έχει έμπειρους καθηγητές και έχει επιτυχίες. Συνδυάζοντας τα παραπάνω υλοποιήσαμε μια καμπάνια με κύριο στοιχείο το hashtag #θεμελιό_σου.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Για το περιεχόμενο χρησιμοποιήσαμε έντονα χρώματα, καθαρές τυπογραφίες και ξεκάθαρα μηνύματα. Για την προβολή του περιεχομένου προτιμήσαμε μικρά videos που ήταν ένας συνδυασμός δημιουργικών banners με φωτογραφικό υλικό.

SOCIAL MEDIA