ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Ο Ασκληπιός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους φορείς παροχής ιατρικών διαγνωστικών υπηρεσιών στη Βόρεια Ελλάδα με βάση την πολυετή λειτουργία του, το δίκτυο διαγνωστικών εργαστηρίων που έχει αναπτύξει και τις υψηλές παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες.

Όμως παρά την ανάπτυξη σε επίπεδο υπηρεσιών, την δημιουργία διαγνωστικών κέντρων σε νέες περιοχές και την αύξηση του κύκλου εργασιών, η εικόνα του brand στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρίας και στην κοινότητα όπως και η συνοχή ανάμεσα στα διαγνωστικά κέντρα δεν ανταποκρινόταν στην δυναμική του.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Γνωρίζοντας την μεγάλη κληρονομιά του brand καθώς και την είσοδο νέων ανταγωνιστών στην αγορά, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μια έρευνα για να συγκεντρώσουμε δεδομένα τόσο από εσωτερικό περιβάλλον των διαγνωστικών κέντρων όσο και από το εξωτερικό περιβάλλον με την συμμετοχή των πελατών και ανάλυση του ανταγωνισμού.

Εξερευνήθηκαν πολλές πιθανές κατευθύνσεις για την επωνυμία, αλλά η πιο στρατηγικά ορθή πορεία για την επιχείρηση, ήταν η ανανέωση του brand διατηρώντας τα στοιχεία που το ξεχωρίζουν στα μάτια των πελατών.

ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ

Αρχικά δουλέψαμε στενά με την διοίκηση της εταιρίας ώστε να τους περιγράψουμε τις απόψεις μας αλλά και τα δεδομένα που συγκεντρώσουμε από τον κλάδο δραστηριότητας.

Στην τελικά μας πρόταση διατηρήσαμε τα βασικά στοιχεία της προσωπικότητας του brand σε όλα τα elements και την προσαρμόσαμε σχεδιαστικά στην φιλοσοφία και αισθητική του σήμερα.