ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Η Phytorgan είναι μια εταιρία που δραστηριοποιείται στον κλάδο της γεωργίας όπου παράγει και εμπορεύεται καινοτόμα προϊόντα, αλλά και βασικές σειρές φυτοπροστασίας και θρέψης.

Η διοίκηση της εταιρίας παρακολουθώντας τις εξελίξεις και τις ανάγκες της αγοράς, αποφάσισε να προχωρήσει στον συνολικό επανασχεδιασμό της επιχειρηματικής στρατηγικής της, στη δημιουργίας ενός ανανεωμένου και σχετικού με την εποχή brand, καθώς και στην ισχυρή επανατοποθέτηση στην αγορά.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Για να κατανοήσουμε την παρούσα κατάσταση της εταιρίας, πραγματοποιήσαμε  ποιοτική έρευνα με την μέθοδο των ερωτηματολογίων στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρίας όπου συμμετείχαν όλοι οι άνθρωποι της διοίκησης καθώς και ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από το σύνολο των τμημάτων.

Παράλληλα επισκεφτήκαμε πελάτες της εταιρίας για να ακούσουμε την άποψή τους και να συγκεντρώσουμε πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες και προσδοκίες τους ενώ πραγματοποιήθηκε έρευνα στον κλάδο για την ανάλυση του ανταγωνισμού και της θέσης που κατέχει στην αγορά.

Στηριζόμενοι στα συμπεράσματα από την έρευνα σε εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον, προχωρήσαμε στην συγγραφή του brand strategy θέτοντας ως βασική προϋπόθεση την δημιουργία ενός brand που θα έχει ξεκάθαρη και διαφοροποιημένη τοποθέτηση στην αγορά.

ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ

Με την ολοκλήρωση και έγκριση του brand strategy περάσαμε στο brand design. Μεταφέραμε στο δημιουργικό τμήμα της RISTART το νέο brand dna, την τοποθέτηση και το personality της PHYTORGAN στην αγορά.

Ο σχεδιασμός περιελάμβανε αρχικά την ανανέωση του λογοτύπου και στη συνέχεια την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας στο σύνολο των ψηφιακών και έντυπων εφαρμογών.

Το λογότυπο σχεδιάστηκε αποκλειστικά από βασικά γεωμετρικά σχήματα δημιουργώντας ένα icon με απόλυτη συμμετρία, εναρμονισμένο παράλληλα στις ανάγκες του σήμερα.