ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Το COLORS Urban Hotel αναζητούσε έναν τρόπο για να αυξήση την γνωστοποίηση και επισκεψιμότητα του The Garden Bar που βρίσκεται στο ισόγειο του ξενοδοχείου. Το bar έπρεπε να αποκτήσει δική του προσωπικότητα και οντότητα που θα το ξεχωρίζει από το ξενοδοχείο αλλα παράλληλα θα αποτελεί μέρος της εμπειρίας του. Η RISTART ανέλαβε να αναλύσει το brand dna και στη συνέχεια να σχεδιάσει και υλοποιήσει το positioning του brand.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Η ομάδα της RISTART ξεκίνησε την έρευνα κάνοντας συνεντεύξεις με τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου και bar, τον μάνατζερ και τον σεφ για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με την παρούσα κατάσταση και το vision τους. Η έρευνα επεκτάθηκε στον εσωτερικό χώρο του bar αναλύοντας την εμπειρία των πελατών, τις υποδομές και το μενού και κατέληξε στο ψηφιακό περιβάλλον συγκεντώνοντας τα reviews και την άποψη που είχαν οι πελάτες για το bar.

Αυτό που ξεχώρισε από την έρευνα είναι ότι το foodie community που επισκέπτεται το The Garden bar και ιδιαίτερα active στα social media, το έχει στο μυαλό του ως ένα cozy, friendly μέρος με ενδιαφέρουσες γευστικές προτάσεις.

Το positioning που δημιουργήσαμε για το The Garden bar είχε ξεκάθαρο προσανατολισμό το brunch το οποίο υποστηρίξαμε με τις νέες προσθήκες στο μενού, instore activation & events, συνεργασία με food bloggers & food influencers καθώς και με μια πολύ έντονη δραστηριότητα στα social media channels του brand. Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του έργου παίζει η παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου όπως videos, photos, infographics και τα daily stories.

ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η επισκεψιμότητα του The Garden Bar αυξήθηκε ραγδαία με αποκορύφωμα τα Σαββατοκύριακα που η πληρότητα του για πολλές ώρες αγγίζει το 100%. Το engagement στο διαδίκτυο είναι πολύ έντονο ενώ το brand έχει πολύ μεγάλη προβολή από τα social media channels των επισκεπτών.

Στον διαγωνισμό για το καλύτερο Brunch Spot της Θεσσαλονίκης που έγινε διαδικτυακά, έλαβε τη δεύτερη θέση με ελάχιστη διαφορά από το πρώτο ενώ έχει σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνονται παρουσιάσεις και αναφορές από ηλεκτρονικά περιοδικά της πόλης ως destination για brunch.

Παρακολουθώντας την πορεία του, την αλληλεπίδραση του κοινού με το περιεχόμενο και τα reviews το The Garden bar παραμένει προσανατολισμένο στην τοποθέτησή του στο μυαλό του κοινού ως brunch location.