ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η φαρμακευτική εταιρία Leo Pharma μας ανέθεσε τη σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοσελίδας, με στόχο το awareness και engagement των ασθενών στη νόσο της θρόμβωσης σε σχέση με τον καρκίνο και την εγκυμοσύνη. Παράλληλα, μας ζητήθηκε και το design του λογοτύπου του site με τίτλο Gate of Thrombs.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Με σεβασμό πάντα στα brand guidelines της εταιρίας, αλλά δίνοντας μία πιο «φρέσκια» και πιο φιλική ματιά σε μία δύσκολη ασθένεια όπως η θρόμβωση, δώσαμε έμφαση σε ένα clean cut design με σύγχρονη γραμματοσειρά και μεγάλες φωτογραφίες που δε σχετίζονται απευθείας με την ασθένεια. Όσον αφορά το λογότυπο, προσπαθήσαμε να ξεφύγουμε συνειρμικά από τη γνωστή σειρά και απεικονίζοντας συμβολικά τις φλέβες και τον θρόμβο σε μία από αυτές.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Διαφοροποιήσαμε τις 3 βασικές κατηγορίες του site (Γενική Θρόμβωση, Θρόμβωση & Καρκίνος και Θρόμβωση & Εγκυμοσύνη), χαρακτηρίζοντας την κάθε μία με διαφορετικά και στην Αρχική σελίδα τις διαχωρίσαμε με μεγάλες φωτός και link που παραπέμπει στην κάθε ενότητα. Για το λογότυπο χρησιμοποιήσαμε τυπογραφία στιβαρή και έντονη που επικοινωνεί ξεκάθαρα το λεκτικό μήνυμα, ενώ η απεικόνιση των φλεβών γίνεται με αφαιρετικό τρόπο, έτσι ώστε να επικοινωνείται άμεσα η υπηρεσία του brand.