ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η εταιρία Tsakiris Family μας ανέθεσε την προώθηση των προϊόντων της σειράς “Le Petit Déjeuner”. Αρχικός στόχος ήταν το brand awareness καθώς και η γνωστοποίηση των προϊόντων στους καταναλωτές και στον αντίστοιχο τομέα της αγοράς μέσα από στοχευμένες ενέργειες και παραγωγή content στα social media accounts του brand.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Η σειρά “Le Petit Déjeuner” περιλαμβάνει προϊόντα δημητριακών που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια και έχουν υψηλή θρεπτική αξία. Έχοντας αυτό ως γνώμονα εξετάσαμε τον ανταγωνισμό αλλά και τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα στρατηγικό πλάνο το οποίο θα συνδυάζει την αναγνωρισιμότητα του brand σε συνδυασμό με την ενσωμάτωσή του στην καθημερινότητα του κοινού.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Το brand χαρακτηρίζεται από vintage και retro στοιχεία, με παστέλ χρώματα και ιδιαίτερες γραμματοσειρές. Θέλοντας να διατηρήσουμε αυτόν τον χαρακτήρα προσαρμόσαμε τις αναρτήσεις στα social media accounts (banners, photos, videos, Gifs) ώστε να συνδυάσουμε το σύγχρονο μέσο του διαδικτύου με την διαχρονικότητα ενός ποιοτικού προϊόντος.

FACEBOOK POSTS
SOCIAL MEDIA