fbpx
ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Τα Todays έφεραν στα καταστήματα το Alteco, το νέο premium βιολογικό χαρμάνι της Lavazza και μας ζητήθηκε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε την καμπάνια. Η ενέργεια είχε ως βασικούς στόχους την γνωστοποίηση του νέου οργανικού καφέ στο κοινό της Θεσσαλονίκης, την αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα και το σκανάρισμα του QR code που βρίσκεται στο νέο ποτήρι.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Δημιουργήσαμε μια καμπάνια που επικοινωνούσε στο κοινό ότι το νέο χαρμάνι των Today’s είναι για όλους. Γιατί όποιος κι αν είσαι, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτός ο καφές σου ταιριάζει.

Από την 22χρονη φοιτήτρια που πάει στη σχολή, τον 30χρονο που είναι στο δρόμο για τη δουλειά, τον 18χρόνο πιτσιρικά με το πατίνι και την 35χρονη μητέρα που σταματάει για μια γουλιά καφέ στο δρόμο για να αφήσει τα παιδιά στο σχολείο. Style, προτιμήσεις, επιλογές, εμφάνιση δεν παίζουν κανένα ρόλο.

Οσο διαφορετικοί κι αν είμαστε μεταξύ μας, κάποια πράγματα αρέσουν σε όλους. Όπως ένας αντικειμενικά καλός καφές.