ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η φαρμακευτική εταιρία GlaxoSmithKline έπειτα από έρευνα που πραγματοποίησε κατέληξε  στο συμπέρασμα ότι οι ασθενείς με άσθμα δεν έχουν την κατάλληλη γνώση για την ασθένειά τους, δεν την ελέγχουν σωστά, ενώ πολλές από τις πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο δεν είναι ορθές. Στη συνέχεια μας ανέθεσε την σχεδίαση και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας ενημέρωσης των ασθενών με άσθμα σε όλη την Ελλάδα.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψιν τα δημογραφικά στοιχεία και τις πλατφόρμες αλληλεπίδρασης του κοινού που θέλαμε να απευθυνθούμε, επιλέξαμε να δημιουργήσουμε τα επίσημα κανάλια της καμπάνιας “Rethink Your Normal” στο Facebook και το Instagram.

Οι βασικοί στόχοι ήταν το awareness της καμπάνιας στο στοχευμένο κοινό, το website traffic – αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας με βασικό conversion την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους ασθενείς και τα video views.

Γνωρίζοντας ότι η καμπάνια απευθύνεται σε ασθενείς που πιθανότητα δεν έχουν δηλώσει ή δείξει με την αγοραστική συμπεριφορά τους ότι ενδιαφέρονται να μάθουν για το άσθμα, δημιουργήσαμε το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας και στη συνέχεια στοχεύσαμε με remarketing το περιεχόμενο και τα ads στους ανθρώπους που είδαν το κεντρικό video στο Facebook, Instagram και YouTube.

ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ

Δημιουργήσαμε μια σειρά videos “Myths & Facts” που καταρρίπτουν μύθους για το άσθμα και απαντάνε σε καίρια ερωτήματα. Για να δώσουμε μεγαλύτερο κύρος στην ενημέρωση, στα videos συμμετείχαν KOLs (Key Opinion Leaders) Πνευμονολόγοι απ’ όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, συμπεριλάβαμε στην καμπάνια ενημερωτικά banner ads με ισχυρά “call to action” που καλούσαν το κοινό να αναθεωρήσει το πόσο καλά ελέγχει το άσθμα του συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο.

Με στόχο τη μεγαλύτερη απήχηση της καμπάνιας και engagement του κοινού, ζητήσαμε τη συμμετοχή γνωστών influencers όπως η Ήβη Αδάμου, η Τζένη Μελιτά και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου που κοινοποίησαν από τα προσωπικά τους προφίλ σε Instagram feed & Stories περιεχόμενο στο οποίο συμμετείχαν οι ίδιες.