fbpx
ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η ελληνική εταιρία Tsakiris Family από την Θεσσαλονίκη μας ανέθεσε την online και offline προώθηση της σειράς δημητριακών “Le Petit Déjeuner” με στόχο την αναγνωρισιμότητα του brand και την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων σε πανελλαδικό επίπεδο. Σε αυτή την κατεύθυνση προτείναμε τη δημιουργία μίας awareness & engagement campaign μέσα από έναν μεγάλο διαγωνισμό που θα δημιουργούσε το επιθυμητό buzz και engagement με το brand.

Οι ενέργειες του campaign περιελάμβαναν τη δημιουργία πλατφόρμας (microsite) και sticker που τοποθετήθηκε επάνω στα προϊόντα για τους σκοπούς του διαγωνισμού, την παραγωγή content (videos, banners, photos & αρθρογραφία) στα social media accounts του brand και στο Google Display Network, καθώς και τη δημιουργία ενός τηλεοπτικού spot, με πρωταγωνίστρια την παρουσιάστρια Ελένη Τσολάκη, το οποίο προβλήθηκε και στο YouTube.

Οι ενέργειες συμπληρώθηκαν από τη συνεργασία με influencers του Instagram με τη δημιουργία Instagram Stories & Posts, από προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης καθώς και από την παραγωγή ραδιοφωνικού σποτ.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Δημιουργήσαμε ένα campaign που προβάλλει τα στοιχεία του brand και παράλληλα μεταδίδει στο κοινό ένα ηχηρό μήνυμα γνωστοποίησης του διαγωνισμού, εφαρμόζοντας μία προσέγγιση με motivational και fun ύφος.

Χτίσαμε τα μηνύματά μας γύρω από την ιδέα ότι με τα αγαπημένα σου δημητριακά μπορείς να πας παντού, γι’ αυτό και εκείνα με τη σειρά τους σε πηγαίνουν σε ένα υπέροχο ταξίδι! Έτσι, προκύπτει το κεντρικό μας μότο «Φτιάξε βαλίτσα» (campaign hashtag: #ftiaxevalitsa).

 

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Χρησιμοποιώντας το βασικό μήνυμα της καμπάνιας #ftiaxevalitsa, σχεδιάσαμε το αυτοκόλλητο του διαγωνισμού που τοποθετήθηκε επάνω στα προϊόντα: μια βαλίτσα που περιέχει τους κωδικούς συμμετοχής. Η βαλίτσα έχει τις έντονες αποχρώσεις του ροζ και του κίτρινου, ενώ τους ίδιους χρωματικούς τόνους χρησιμοποιήσαμε για το microsite και το δημιουργικό περιεχόμενο σε Facebook και Instagram. Η συγκεκριμένη προτροπή (#ftiaxevalitsa) χρησιμοποιήθηκε σε κάθε ανάρτηση, δίνοντας παράλληλα έμφαση στο μεγάλο δώρο που προσφέρει ο διαγωνισμός όσο και στον μεγάλο αριθμό νικητών άλλων πλούσιων δώρων.

SOCIAL MEDIA
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1.000.000+

Reach

1.330.000+

Engagement

13.000+

Participations