Για να ανταποκριθούμε στο αίτημα της εταιρίας ξεκινήσαμε την έρευνά μας από το εσωτερικό περιβάλλον με την μέθοδο των ερωτηματολογίων έτσι ώστε να βεβαιωθούμε ότι υπάρχει ταύτιση απόψεων για την κατεύθυνση και την προσωπικότητα που πρέπει να έχει το νέο brand ώστε να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Μετά την συγγραφή του brand strategy που περιελάμβανε τον σκοπό, το όραμα, τις αξίες, την προσωπικότητα, value propotition, tone of voice, buyer persona και messaging pillars προχωρήσαμε στον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας. Η κεντρική ιδέα πίσω από τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας είναι η απλότητα, η καθαρότητα και η ανάδειξη της επιστημονικότητας έτσι ώστε να προβάλλεται η αξιοπιστία του brand.