Η ομάδα της RISTART ξεκίνησε την έρευνα κάνοντας συνεντεύξεις με τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου και bar, τον μάνατζερ και τον σεφ για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με την παρούσα κατάσταση και το vision τους. Η έρευνα επεκτάθηκε στον εσωτερικό χώρο του bar αναλύοντας την εμπειρία των πελατών, τις υποδομές και το μενού και κατέληξε στο ψηφιακό περιβάλλον συγκεντώνοντας τα reviews και την άποψη που είχαν οι πελάτες για το bar.
Αυτό που ξεχώρισε από την έρευνα είναι ότι το foodie community που επισκέπτεται το The Garden bar και ιδιαίτερα active στα social media, το έχει στο μυαλό του ως ένα cozy, friendly μέρος με ενδιαφέρουσες γευστικές προτάσεις.
Το positioning που δημιουργήσαμε για το The Garden bar είχε ξεκάθαρο προσανατολισμό το brunch το οποίο υποστηρίξαμε με τις νέες προσθήκες στο μενού, instore activation & events, συνεργασία με food bloggers & food influencers καθώς και με μια πολύ έντονη δραστηριότητα στα social media channels του brand. Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του έργου παίζει η παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου όπως videos, photos, infographics και τα daily stories.