fbpx
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

H Novo Nordisk είναι μια φαρμακευτική εταιρία με έδρα την Δανία που καινοτομεί συνεχώς με σκοπό την καταπολέμηση του σακχαρώδη διαβήτη, της παχυσαρκίας, σπάνιων ενδοκρινολογικών παθήσεων και παθήσεων του αίματος.

Τους τελευταίους μήνες η Novo Nordisk έχει υλοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές ενέργειες που στοχεύουν στην ενημέρωση γιατρών και κοινού σχετικά με την παχυσαρκία, δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στα ευρύματα της ψηφιακής έρευνας που υλοποιήσαμε στη RISTART με την μέθοδο του social listening.

Συνεχίζοντας τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού για την παχυσαρκία, μας ζητήθηκε να σχεδιάσουμε ένα live event για την παχυσαρκία με τίτλο “Every body for everybody” όπου συνδυάσαμε on και offline μέσα.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Η μεγάλη πρόκληση για εμάς ήταν το πως θα μπορούσαμε να προσελκύσουμε το κοινό σε ένα brand activation για ένα θέμα που αφορά την παχυσαρκία και δεύτερων το πώς θα καταφέρναμε να μετατρέψουμε ένα κλασικό event σε κάτι διαδραστικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό;

Για να πετύχουμε υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας, επιλέξαμε ως τοποθεσία υλοποίησης του live event το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, διότι κατόπιν έρευνας είδαμε ότι τις ημέρες του Σαββάτου συγκεντρώνει χιλιάδες επισκέπτες διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και προφίλ.

Στην προσπάθειά μας να κάνουμε ακόμα πιο ενδιαφέρον το event, συμπεριλάβαμε με την βοήθεια της τεχνολογίας, διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια σε touch οθόνες και led walls όπως διατροφικά quiz και VR Fitness Games όπου το κοινό είχε τη δυνατότητα να απαντήσει σε ερωτήσεις και να παίξει παιχνίδια εκγύμνασης.

Παράλληλα τοποθετήσαμε σε καίρια σημεία του εμπορικού κέντρου, touch οθόνες δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να θέσει τις δικές του ερωτήσεις και απορίες σχετικά με την παχυσαρκία, οι οποίες απαντήθηκαν στο τέλος του event σε live μετάδοση από ένα πάνελ επιστημόνων που εξειδικεύονται στην παχυσαρκία. Το πάνελ των γιατρών αποτελούνταν από τους: Ηλία Σδράλη, χειρουργός – χειρουργική παχυσαρκίας, Αλέξανδρο Μουρουγλάκη – ειδικός παθολόγος – Πρόεδρος επιστημονικής Επιτροπής «Ιμερόεσσα», Εβίτα Καριπίδου – ενδοκρινολόγος-διαβητολόγος, Βασίλη Τσιρώνη – διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Ο συντονισμός ανάμεσα στο εμπορικό κέντρο στο Μέγαρο Μουσικής γινόταν από τη Δημοσιογράφο Ιωάννα Δανδέλια και τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, Νεολαίας, Νίκος Ζεϊμπέκη.

ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Για την επικοινωνία του event, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας σε online και offline μέσα που χωρίστηκε σε 3 στάδια. Επικοινωνία πριν το event, κατά τη διάρκεια του event και μετά το event.

Αρχικά δημιουργήσαμε τέσσερα video, στα οποία διακεκριμένοι επιστήμονες έδωσαν εμπεριστατωμένες απαντήσεις στις πιο δημοφιλείς απορίες του κοινού, σχετικά με την παχυσαρκία. Στο τέλος των video υπήρχε call to action, το οποίο προσκαλούσε το κοινό στο μεγάλο event που επρόκειτο να γίνει. Τα videos ανέβηκαν στα social media channels της Novo Nordisk και αποτέλεσαν το βασικό περιεχόμενο γνωστοποίησης του event συνδυαστικά με τα promotional banners. Το πλάνο επικοινωνία περιελάμβανε συγγραφή και αποστολή δελτίων τύπου και advertorials σε portals γενικού και ειδικού ιατρικού περιεχομένου.

Φυσικά δεν περιοριστήκαμε μόνο σε digital ενέργειες. Για να αξιοποιήσουμε την μεγάλη προσέλευση του κοινού, τοποθετήσαμε μία εβδομάδα πριν εντός του εμπορικού tablets, τα οποία περιείχαν ερωτήσεις προς τους επισκέπτες του εμπορικού, σχετικές με την παχυσαρκία. Με αυτόν τον τρόπο θέλαμε να επιτευχθεί το brand awareness, αλλά και να λάβουμε real time data από τους ανθρώπους που βρέθηκαν στο εμπορικό τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κοινοποιούσαμε συνεχώς περιεχόμενο ως φωτογραφικό υλικό και stories (videos-photos) ενώ στις 15.30 μεταδώσαμε σε live streaming από την σελίδα της Novo Nordisk στο Facebook, το πάνελ των επιστημόνων που απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Μετά το τέλος της εκδήλωσης δημιουργήσαμε ένα απολογιστικό video με συνεντεύξεις των στελεχών της εταιρίας και φορέων της Θεσσαλονίκης που κοινοποιήθηκε στα social media channels της εταιρίας, ενώ η Ναταλία Γερμανού έπαιξε ένα ρεπορτάζ όπου παρουσίασε την εκδήλωση.

 

*Η διοργάνωση υλοποιήθηκε από την Ιμερόεσσα – τον Πανελλήνιο Σύλλογο Στήριξη Ατόμων με Παχυσαρκία και τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Οι αιγίδες: Υπουργείο Εσωτερικών Μακεδονίας – Θράκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη. Μεγάλος Χορηγός Novo Nordisk Hellas.