fbpx
ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Τα JOIN ήρθαν για να αλλάξουν τα δεδοµένα της σύγχρονης αστικής κουλτούρας και για να εμπνεύσουν το κοινό να υιοθετήση έναν διαφορετικό τρόπο ζωής και ξεκινάει από το εσωτερικό περιβάλλον του brand. Oι juicers υποδέχονται με χαμόγελο και θετική ενέργεια τον κόσμο, η μουσική στα καταστήματα είναι uplifting ενώ το μενού περιλαμβάνει τους πιο ψαγµένους διατροφικά και δηµιουργικούς γευστικά συνδυασµούς φρεσκοστυµµένων χυµών και μεγάλη ποικιλία υγιεινών επιλογών, όπως smoothies, energy bowls, γιαούρτια, σαλάτες, sandwiches, σνακς και εξαιρετικής ποιότητας καφέ.

Μετά από 6 χρόνια λειτουργίας το management της εταιρίας αποφάσισε ότι θα πρέπει να δημιουργήσει ένα πολύ καλά δομημένο brand strategy που θα περιλαμβάνει το brand dna και θα επικοινωνεί ξεκάθαρα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον τα brand messages.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Οι εργασίες μας ξεκίνησαν με το εσωτερικό audit όπου θέσαμε συγκεκριμένες ερωτήσεις στο management της εταιρίας όπως και σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας. Η έρευνα συνεχίστηκε στο εξωτερικό περιβάλλον και μετά την συγκέντρωση των δεδομένων προχωρήσαμε στον σχεδιασμό του brand dna που περιλαμβάνει τα purpose, vision, mission και values και συνεχίσαμε με τα brand messages που περιλαμβάνει την προσωπικότητα, tone of voice, tagline, value propositiong και μηνύματα του brand.

Με την ολοκλήρωση της στρατηγικής του brand, συνεχίσαμε με την οπτική ταυτότητα του JOIN που περιελάμβανε το brand design όπου σχεδιάσαμε από την αρχή το νέο λογότυπο του brand καθώς και όλες τις εφαρμογές της εταιρικής ταυτότητας και του packaging. Αποφασίσαμε να ανανεώσουμε πλήρως την εικόνα του brand αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο την δυναμική και ζωντάνια του brand.