Από την εμπειρία μας στη επικοινωνία μεγάλων live events γνωρίζουμε ότι το project χωρίζεται σε 3 στάδια που το pre-event, during event και post-event communication. Κάθε στάδιο περιλαμβάνει διαφορετικά είδη και κανάλια επικοινωνίας, έχει διαφορετικούς στόχους και κοινό.
Στο pre-event στάδιο επικοινωνίας πέραν του δελτίου τύπου και της press conference, δημιουργήσαμε ένα κεντρικό spot γνωστοποίησης του event που έπαιξε σε τηλεοπτικά κανάλια πανελλήλιας κάλυψης και στα social media Facebook, Youtube και Instagram. Για την αύξηση των εγγραφών δημιουργήσαμε μια ψηφιακή καμπάνια (banner ads) στο Google Display Network, στο Facebook & Instagram και μια σειρά preroll videos που εμφανίζονταν ως remarketing στο Youtube σε όσους είχαν δει το κεντρικό spot ή επισκέφτηκαν το website. Παράλληλα ζητήσαμε από κορυφαίους Έλληνες δρομείς να γνωστοποιήσουν μέσω video την συμμετοχή τους στο Ioannina Lake Run 2021 για να αυξήσουμε ακόμα περισσότερα την απήχηση του αγώνα.
Ένα live αθλητικό γεγονός έχει 2 κοινά. Το πρώτο είναι το κοινό που συμμετέχει εκείνη την ώρα είτε ως αθλητής είτε ως θεατής και το δεύτερο είναι το κοινό που δεν βρίσκεται εκεί αλλά ενδιαφέρετε να μάθει σε πραγματικό χρόνο τις εκκινήσεις, εξελίξεις, κατατάξεις, δρόμενα και τερματισμούς.
Για να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο την δυναμική ενός αγώνα και τα εργαλεία τεχνολογίας και διαδικτύου, δημιουργήσαμε ένα πλάνο επικοινωνίας που περιελάμβανε live streaming videos μέσω Facebook και Instagram από τις εκκινήσεις, τερματισμούς και βραβεύσεις, Instagram stories και φωτογραφικό υλικό από διαφορετικά σημεία του αγώνα, δηλώσεις αθλητών, απολογιστικό video της κάθε ημέρας το οποίο και κοινοποιούσαμε την ίδια μέρα.
Το τρίτο στάδιο της επικοινωνίας περιελάμβανε ένα φωτογραφικό album από όλη τη διοργάνωση, ένα απολογιστικό video με τις πιο σημαντικές στιγμές των αγώνων, δηλώσεις συμμετεχόντων και διοργανωτών και ένα δελτίο τύπου που περιελάμβανε τις ευχαριστίες του Γενικού Διευθυντή του Ioannina Lake Run, Ηλία Σπυριούνη.