fbpx
ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Το Apallou άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 2005 και κατατάσσεται στα ιστορικότερα bar της Θεσσαλονίκης. Ακόμα σήμερα που συμπληρώνει 16 χρόνια λειτουργίας, παραμένει ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου.

Δεδομένου ότι λόγω των συνθηκών που απαγορεύουν την διοργάνωση events, οι ιδιόκτητες μας ζήτησαν να δημιουργήσουμε μια καμπάνια αφιερωμένη στα 16 χρόνια επιτυχημένης πορείας του bar.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Γνωρίζουμε ότι για τα Ελληνικά δεδομένα η λειτουργία ενός bar για 16 συνεχόμενα χρόνια είναι τεράστια επιτυχία αλλά και μεγάλη πρόκληση διότι το περιβάλλον της εστίασης είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Αν και το περιορισμένο budget δεν μας επέτρεπε να υλοποιήσουμε τις αρχικές μας σκέψεις, αποφασίσαμε να κάνουμε την υπέρβαση, δεν κάναμε εκπτώσεις και σκεφτήκαμε πιο δημιουργικά το πως θα αποτυπώσουμε την ιδέα μας.

Κατόπιν έρευνας και αξιολόγησης των επιλογών μας καταλήξαμε στην καμπάνια “Ο Χρόνος”.  Στο σποτ με πρωτογωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Λευτέρη Δημηρόπουλο, επικοινωνούμε στο κοινό ότι το σημαντικό που έχουμε είναι ο χρόνος μας και θα πρέπει να τον αφιερώνουμε εκεί που θέλουμε εμείς και σε ότι μας κάνει χαρούμενους. Διότι η πραγματική αξία της ζωής, βρίσκεται σε ότι μένει αναλλοίωτο στο χρόνο.

Το μήνυμα μας επικοινωνεί την πραγματική αξία του brand που συνεχίζει να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των ανθρώπων της πόλης.