fbpx
Το ζητούμενο

Η εταιρία MYTIS TRANSPORT προσφέρει υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες µεταφορών στην Ελλάδα και σκοπεύει άµεσα να επεκταθεί και σε άλλες χώρες, προσθέτοντας επίσης και υπηρεσίες logistics για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών τους.

Για να επιτύχει αυτό το φιλόδοξο στόχο η εταιρία Mytis, μας ανέθεσε την στρατηγική τοποθέτηση της εταιρίας στην αγορά με την επιλογή του κατάλληλου tagline καθώς και τον σχεδιασμό της νέας, σύγχρονης εταιρική ταυτότητα για να επικοινωνήσει αποτελεσματικά τις αξίες και το όραμά της, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά και προσελκύοντας νέους συνεργάτες και πελάτες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

Tagline. Πως καταλήξαμε στις
προτάσεις μας;

Αναλύσαμε την παρούσα κατάσταση της εταιρίας, τα στοιχεία που την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό καθώς και την πορεία που θέλει να διαγράψει τα επόμενα χρόνια στον κλάδο των μεταφορών.

Καταλήξαμε σε πολλές εκφράσεις και στην τελική φάση της διαδικασίας επιλέξαμε taglines που πιστεύουμε ότι περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο την εταιρία.

Ανάλυση της πρότασης

Η πορεία ανάπτυξης:

Η λέξη “elevating” υποδηλώνει την ανάπτυξη και την δέσμευση της εταιρίας για συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών μεταφοράς που παρέχει. Προσφορά υψηλής ποιότητας: Με την έννοια της “elevating” των μεταφορών, επικοινωνείται η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μεταφοράς που προσφέρει η εταιρεία.

Προσφορά υψηλής ποιότητας:

Με την έννοια της “elevating” των μεταφορών, επικοινωνείται η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μεταφοράς που προσφέρει η εταιρεία.

Καινοτομία στον κλάδο:

Υποδηλώνει την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών, διαδικασιών ή προσεγγίσεων στον κλάδο των μεταφορών, βελτιώνοντας την απόδοση και την εμπειρία του πελάτη.

Επαγγελματισμός και αξιοπιστία:

Η χρήση της λέξης “elevating” επισημαίνει τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία της εταιρείας στην παροχή των υπηρεσιών της.

Το λογότυπο