Λαμβάνοντας υπόψιν τα δημογραφικά στοιχεία και τις πλατφόρμες αλληλεπίδρασης του κοινού που θέλαμε να απευθυνθούμε, επιλέξαμε να δημιουργήσουμε τα επίσημα κανάλια της καμπάνιας “Rethink Your Normal” στο Facebook και το Instagram.
Οι βασικοί στόχοι ήταν το awareness της καμπάνιας στο στοχευμένο κοινό, το website traffic – αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας με βασικό conversion την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους ασθενείς και τα video views.
Γνωρίζοντας ότι η καμπάνια απευθύνεται σε ασθενείς που πιθανότητα δεν έχουν δηλώσει ή δείξει με την αγοραστική συμπεριφορά τους ότι ενδιαφέρονται να μάθουν για το άσθμα, δημιουργήσαμε το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας και στη συνέχεια στοχεύσαμε με remarketing το περιεχόμενο και τα ads στους ανθρώπους που είδαν το κεντρικό video στο Facebook, Instagram και YouTube.