fbpx
Το ζητούμενο

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των προϊόντων για το ευερέθιστο έντερο ή το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου όπως είναι γνωστό, είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Η Spasmoil είναι συμπλήρωμα διατροφής  που περιέχει 30 κάψουλες και θεωρείται η πιο ασφαλής και αποτελεσματική επιλογή για τη θεραπεία των σπασμών και του πόνου στην κοιλιά.

Εμείς αναλάβαμε την γνωστοποίηση και τοποθέτηση του brand στην αγορά μέσω ενεργειών στο digital marketing που περιελάμβανε Social Media banner ads, Google search ads, Google display ads και 5 bumper videos στο Youtube.

Η προσέγγιση μας

Λαμβάνοντας υπόψιν την έρευνα που κάναμε στο κοινό και στις προηγούμενες καμπάνιες του ανταγωνισμού, αποφασίσαμε να διαφοροποιήσουμε το brand με δημιουργικό τρόπο συνδυάζοντας την σοβαρότητα του προϊόντος και τα οφέλη που προσφέρει, με μια πιο ευχάριστη και εύθυμη προσέγγιση.

Αυτό που παρατηρήσαμε στα δεδομένα της έρευνας είναι ότι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν δυσκολίες με το έντερό τους, έχουν έντονους πόνους και περιορίζουν κατά πολύ τις μετακινήσεις τους. Για να κεντρίσουμε την προσοχή του κοινού χρησιμοποιήσαμε στα διαφημιστικά banners ακραία και σχεδόν σουρεαλιστικά παραδείγματα ανθρώπων που χρησιμοποιούν “δικαιολογίες” για να μην βγουν από το σπίτι τους. Με τον τρόπο αυτό, επικοινωνούμε στο κοινό ότι η Spasmoil προσφέρει άμεση λύση στο πρόβλημα και όλα τα υπόλοιπα ακούγονται ως δικαιολογίες.

 

Έξυπνα copies, έντονα χρώματα που βασίζονται στην χρωματική παλέτα και bold τυπογραφίες είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν την ψηφιακή καμπάνια γνωστοποίησης που έτρεξε στα social media και στην Google.

Social media banners
Google Display Network