fbpx
Το ζητούμενο

Στο πλαίσιο ανάπτυξης της συνεργασίας μας με την φαρμακευτική εταιρία Ro Kappa που διαθέτει γραφεία στην Ελλάδα και την Αλβανία και δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο, αναλάβαμε τον σχεδιασμό της συσκευασίας και των εντύπων προώθησης του συμπληρώματος διατροφής, Bonaviox.

Το BONAVIOX είναι ένα κλινικά δοκιμασμένο συμπλήρωμα διατροφής με βάση το υαλουρονικό οξύ υψηλού μοριακού βάρους, τη χονδροϊτίνη και το Boswellia Serrata. Μια φόρμουλα τριπλής ισχύος η οποία χρησιμοποιείται για την κάλυψη διατροφικών ελλείψεων ή την αυξημένη ανάγκη για αυτά τα θρεπτικά συστατικά. Λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού στα συμπληρώματα διατροφής της συγκεκριμένης κατηγορίας και της συντηρητικής προσέγγισης που έχουν οι άλλες εταιρίες, αποφασίσαμε να διαφοροποιήσουμε σχεδιαστικά την εμφάνιση του συμπληρώματος διατροφής.

Η προσέγγισή μας

Κύρια ανάγκη της εταιρίας είναι ένα ξεκάθαρο και διαφοροποιημένο positioning του προϊόντος στα ράφια των φαρμακείων με τέτοιο τρόπο ώστε να κεντρίζει το μάτι και το ενδιαφέρον τόσο του καταναλωτή όσο και του ίδου του φαρμακοποιού. Γι’ αυτούς τους λόγους επιλέξαμε την έντονη χρωματική αντίθεση της συσκευασίας συνδυαστικά με την minimal τυπογραφία περιγραφής των χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Παράλληλα με την συσκευασία, σχεδιάσαμε και τα έντυπα προώθησης του προϊόντος. Αρχικά συγκεντρώσαμε όλη την πληροφορία ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τα οφέλη του προϊόντος και να παρουσίασουμε με εύκολο και κατανοητό τρόπο τα σημαντικότερα στοιχεία που το αναδεικνύουν ως μία νέα, διαφοροποιημένη επιλογή για τους γιατρούς, τους φαρμακοποιούς και τον τελικό καταναλωτή. Αναλύσαμε το προφίλ του target audience και καταλήξαμε στο κεντρικό μήνυμα “Embrace a Life in Motion” το οποίο επικοινωνεί την προστιθέμενη αξία του προϊόντος.

Στο εσωτερικό του εντύπου επιλέξαμε μία συγκεκριμένη δομή της πληροφορίας με θεματικές ενότητες, σχεδιαστικά και σχεδιαγράμματα που βοηθούν τον αναγνώστη να περιηγηθεί με άνεση χωρίς να γεμίζει με περιττές και ανούσιες πληροφορίες.