fbpx

Η ελληνική εταιρία Tsakiris Family από την Θεσσαλονίκη μας ανέθεσε την online και offline προώθηση της σειράς δημητριακών “Le Petit Déjeuner” με στόχο την αναγνωρισιμότητα του brand και την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων σε πανελλαδικό επίπεδο. Σε αυτή την κατεύθυνση προτείναμε τη δημιουργία μίας awareness & engagement campaign μέσα από έναν μεγάλο διαγωνισμό που θα δημιουργούσε το επιθυμητό buzz και engagement με το brand.

Οι ενέργειες του campaign περιελάμβαναν τη δημιουργία πλατφόρμας (microsite) και sticker που τοποθετήθηκε επάνω στα προϊόντα για τους σκοπούς του διαγωνισμού, την παραγωγή content (videos, banners, photos & αρθρογραφία) στα social media accounts του brand και στο Google Display Network, καθώς και τη δημιουργία ενός τηλεοπτικού spot, με πρωταγωνίστρια την παρουσιάστρια Ελένη Τσολάκη, το οποίο προβλήθηκε και στο YouTube.

Οι ενέργειες συμπληρώθηκαν από τη συνεργασία με influencers του Instagram με τη δημιουργία Instagram Stories & Posts, από προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης καθώς και από την παραγωγή ραδιοφωνικού σποτ.