ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

Η AEG Hellas μας ζήτησε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε την καμπάνια γνωστοποίησης του νέου της blender. Η εταιρία θέλησε να δώσει μια άκρως digital εμπειρία στους καταναλωτές με προωθητικές ενέργειες στα social media account της.

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Αρχικά θελήσαμε να βρούμε σε ποιους απευθύνεται το νέο blender της AEG και καταλήξαμε σε τρεις βασικές κατηγορίες. Στη συνέχεια μελετήσαμε και αναλύσαμε τις ανάγκες τους. Οργανώσαμε τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε και σχεδιάσαμε μια digital καμπάνια με βασικό μήνυμα το #BLENDIT. Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε την ευκολία του να δημιουργείς παρέα με το νέο blender.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Για την καμπάνια δημιουργήθηκε το tagline #BLENDIT. Μέσα από videos, δημιουργικά banners και επαγγελματικές φωτογραφίες παρουσιάσαμε με απλά βήματα συνταγές, tips και τα πλεονεκτήματα της συσκευής μέσα από την εμπειρία του χρήστη. Το content παρουσιάζεται στα κανάλια της AEG Hellas σε Facebook, Instagram και YouTube. Τέλος, για την καμπάνια χρησιμοποιήθηκαν έντονα χρώματα (μπλε, κίτρινο, πορτοκαλί, φουξ) και minimal τυπογραφία.